Продавець ТОВ КРІАТОН - Радіостанції Моторола, ретранслятори, антени, рішенння для промислового радіозвʼязку розвиває свій бізнес на Prom.ua 13 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
43 відгуків
Атоматизація та радіозв'язок

ОРГАНІЗАЦІЯ ОФІСНОЇ IP-АТС

ОРГАНІЗАЦІЯ ОФІСНОЇ IP-АТС

Ми вже розповідали про організації зв'язку, перебуваючи у відпустці. На жаль, відпустка ― це лише мала частина робочого процесу.

Тепер ми розповімо про офісної IP-АТС.
 

Що таке офісна IP-АТС?
 

Офісна IP-АТС – це програмно-апаратний комплекс, що дозволяє розподіляти (маршрутизувати) вхідні та вихідні дзвінки з зовнішніх ліній; між внутрішніми абонентами. В цілому, ця така ж АТС, як і звична всім, тільки набагато надійніше, гнучкішою, якісніше і технологічно досконаліші.

Схематично виглядає так:



Давайте детальніше розглянемо, з чого вона складається:
 

- Сервер



Простіше кажучи – це звичайний комп'ютер, тільки він спочатку розроблений на обробку даних і роботу в локальних мережах.

Ми застосовуємо дуже цікаве недороге рішення від HPMicroServer. Він дуже невеликого розміру – у 2 рази менше настільного ПК і його продуктивності вистачає на цілком велику IP-АТС.


У офісної IP-АТС він виконує функцію основного пристрою, який займається аналізом всіх вхідних і вихідних дзвінків, перенаправляє їх потрібним абонентам або на потрібний канал зв'язку – через потрібного GSM оператора або через міську лінію.


Але сервер – це лише апаратна частина системи. Основним «мозком» є програма та операційна система. Ми переважно використовуємо програмний комплекс Elastix на базі операційної системи CentOS. Це рішення вже протягом багатьох років справно працює на наших офісах та у наших клієнтів.
 

Перерахуємо деякі можливості:

· Запис телефонних розмов

· Конференц-кімнати з використанням віртуальних номерів

· Голосова пошта і пересилка на e-mail

· Підтримка протоколів SIP, IAX2, H. 323, MGCP, Skinny

· Інструменти розробника для створення розширень, що надають нові послуги

· Підтримка кодеків: ADPCM, G. 711 (A-Law і μ-Law), G. 722, G. 723.1, G. 726, G. 728, G. 729, GSM, ILBC, Speex.

· Віртуальний секретар — IVR

· Підтримка аналогових інтерфейсів FXS / FXO

· Голосовий синтез мови

· Підтримка цифрових інтерфейсів (E1/T1/J1) і протоколів PRI/TRID/R2/SS7

· Автом. конфігурація IP-телефонів

· АОН визначник номера

· Програмне ехозаглушення

· Робота з декількома операторами зв'язку

· Маршрутизація вхідних та вихідних дзвінків за різними правилами

· Підтримка Відеотелефонів

· Інтерфейс виявлення телефонного обладнання

· Підтримка групової переадресації викликів

· DHCP сервер для розподілу динамічних IP-адрес

· Панель оператора. Оператор може бачити всю телефонну діяльність у вигляді графіків і виконувати прості операції з управління телефонними дзвінками

· Підтримка протоколу пейджингу (intercom) і домофонів

· Веб-панель управління

· Підтримка тимчасових умов

· Парковка і перехоплення дзвінка

· Заборона виклику з PIN кодом

· Call Detail Record (CDR) звіти

· Прямий доступ в систему (DISA)

· Біллінг, звіти, статистика, аналіз по використанню

· Підтримка зворотного дзвінка

· Підтримка динамічних черг

І це не весь функціонал, який доступний.
 

Elastix досить стабільне рішення серед аналогічних систем, але є складним у початковій конфігурації. Тому, для налаштування і підтримки системи потрібні глибокі знання не тільки ПК, але і методику роботи з IP-АТС.

 



Кожному співробітнику(абоненту) присвоюється його внутрішній номер телефону. Далі можна групувати їх як завгодно. Наприклад, по відділах. І, отже, дзвінки на менеджерів з продажу будуть надходити тільки їм. Також важливою перевагою є те, що в IP-АТС можна перенаправляти дзвінки від зайнятого працівника до незайнятим. Отже, клієнту завжди дадуть відповідь, і він не почує сигнал «Зайнято»
 

- Маршрутизатор



Зазвичай його називають «роутер». Це пристрій призначений для розподілу трафіку в локальній мережі і забезпечує доступ до мережі інтернет по кабелю або Wi-Fi.

Для повноцінної роботи IP-АТС потрібен маршрутизатор з великим функціоналом, ніж домашній, т. к. IP-АТС потребує правильно налаштованому напрямку трафіку. За це відповідає вбудований маршрутизатор Firewall.

Для повноцінної безпечної роботи обладнання і можливості мати безпечний канал зв'язку, ми рекомендуємо обладнання компаніїMikrotik. Це обладнання пройшло численні випробування, проведені нами в самих складних умовах і з різними навантаженнями. Наш висновок – ідеальне поєднання функціональності і ціни.

 

- IP-телефон


Це телефонні апарати, які підтримують SIP. Для них не потрібно вести спеціальні кабелю – вони підключаються до мережі за допомогою того ж кабелю, що і комп'ютер або по Wi-Fi.

Вибір дуже широкий. Тут все залежить від необхідного функціоналу і естетичних побажань. У нас на сайті представлений короткий перелік уже випробуваних нами моделей і виробників. У конкретному випадку, ми будемо підбирати їх за Вашим бажанням.

Якщо коротко, то IP-телефон підключається до IP-АТС за допомогою ідентифікації по імені і паролю, які вже будуть створені в IP-АТС.

У свою чергу, IP-телефон можна замінити програмним SIP-клієнтом. Про них ми писали в попередній статті.

 

- VoIP GSM-шлюз або GoIP

Про це обладнанні ми вже писали, але в рамках офісної IP-АТС, слід розкрити це обладнання докладніше.

VoIP-шлюзи призначені для перетворення аналогового сигналу в цифровий. Є шлюзи, які встановлюють для підключення міської лінії і можливості здійснювати дзвінки з IP-АТС.


GoIP – GSM-over-IP. Цей шлюз дозволяє позбутися величезної кількості мобільних телефонів і направити дзвінки через потрібну картку потрібного GSM-оператора. Величезним плюсом є те, що співробітники просто набирають потрібний номер, а IP-АТС сама направляє дзвінок. Після установки GoIP випадки дзвінків між операторами (наприклад, з МТС на Київстар) зводиться на немає, отже, немає зайвих витрат на мобільний зв'язок. І, відповідно, клієнт вибирає на номер якого оператора йому зручніше Вам зателефонувати.


 

Це саме основне обладнання, яке необхідно для IP-АТС. Однак, у кожному разі потрібно робити попереднє проектування.

Після того, як обладнання підібране і куплено, настає черга установки.

IP-АТС налаштовується кожного клієнта окремо. Є звичайно, загальні правила, але в кожному випадку є свої особливості.

Настройка передбачає:

· Створення облікових записів, тобто номерів телефонів кожному співробітнику.

· Налаштування маршрутизації вихідних дзвінків. Наприклад, дзвінок співробітника на 050xxxxxxx, повинен бути здійснений виключно через номер МТС, встановлений у, припустимо, в перший канал GoIP. А дзвінок на 093xxxxxxx – через SIM-карту Life :) у четвертому каналі.

· Налаштування маршрутизації вхідних дзвінків. Наприклад, клієнт дзвонить у відділ продажів, отже, цей дзвінок отримає група «Менеджери», а дзвінок у бухгалтерію – виключно бухгалтера.

· Організація графіка роботи IP-АТС, тобто з 8.00 до 17.00 замовлення приймають менеджери, в решту часу – працює автовідповідач.

· Настроювання системи запису розмов.

· Настройка маршрутизації внутрішніх дзвінком

· Інтеграція кожного елемента IP-АТС: VoIP і GoIP шлюзів, IP-телефонів

· Налаштування firewall і багато іншого. Залежить виключно від Ваших завдань.



Підіб'ємо підсумки
 

IP-АТС – це дуже складний в налаштуванні, але легкий у роботі комплекс, покликаний забезпечити безперебійну якісний зв'язок як малим офісам, так і у великих компаніях. Функціонал не обмежується лише дзвінками. Це і голосові дзвінки, і відеоконференції, і система IVR (голосовий помічник), система контролю за співробітниками і багато іншого.
 

Побудована IP-АТС може бути включена в систему таких же IP-АТС по всьому світу, може стати основною, яка забезпечує зв'язок між регіональними представництвами. Для доступу до IP-АТС співробітника, який у відрядженні (або відпустці) потрібна лише програма в смартфоні і інтернет.
 

Ми, у свою чергу, запропонуємо Вам весь перелік необхідного обладнання, допоможемо правильно вибрати рішення виходячи виключно з Вашої задачі. Вам потрібно просто зателефонувати нам або залишити запит, і наші спеціалісти зв'яжуться з Вами в найкоротший термін.

  • ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ
    В системах теплопостачання повинен бути забезпечений облік теплової енергії і теплоносіїв, відпущених теплопостачальною організацією та спожитих абонентом (споживачем), відповідно до правил обліку теплової енергії вимогами, встановленими нормативно-технічними документами.Вузол обліку теплової енергії і теплоносіїв розміщується, як правило, на межі балансової належності між теплопостачальною організацією і абонентом, далі стоїть питання передачі буде приділятися розміру накопичених даних
    ОРГАНІЗАЦІЯ ОБЛІКУ ТЕПЛОВОЇ ЕНЕРГІЇ
  • GoIP питання і відповіді
    GoIP питання і відповіді
    GSM-шлюз GOIP — питання та відповіді
    GoIP питання і відповіді

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner