Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
- Нова Пошта
- Самовивіз
- Доставка кур'єром
- Доставка поштою
- Транспортна компанія
- НОВА ПОШТА
Способи оплати
- Післяплата
- Готівкою
- Оплата за реквізитамиБезналичная оплата (с НДС) – компания предоставляет счет- фактуру на выбранный Вами товар с суммой с НДС и платежными реквизитами. Вы оплачиваете, затем получаете продукцию. С товаром выдается весь пакет документов. Безналичная оплата (без НДС) – счет на товар выставляется неплательщиком НДС. В счете указаны платежные реквизиты для предоплаты. После оплаты по счету Вы получаете товар. При оплате на неплательщика НДС на некоторые товары дается дополнительная скидка 5%. С товаром выдается весь пакет документов. Оплата на картку ФОП – При використанні платіжної системи «ПРИВАТ 24» Ви переводите гроші на зазначену картку. При такій формі оплати на деякі товарні позиції надається додаткова знижка 5%. З продукцією видається весь пакет документів.
Гарантія:
Гарантійний ремонт. У разі, якщо упродовж гарантійного терміну виведено якусь несправність, зверніться до наших менеджерів для уточнення процедури ремонту або повернення товару (якщо це передбачено для конкретної категорії товару);
Повернення товару можливий у відповідності з законом "Про захист прав споживачів", у таких випадках:
1. Товар має істотний недолік:
— упродовж гарантійного терміну в товарі виявлений істотний недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову за незалежним від покупця причин і супроводжується однією з таких ознак: сервісний центр взагалі не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект упродовж 14 днів;
— після ремонту товар стає істотно іншим, перестає виконувати будь-які функції.
Під час виконання однієї з вищезгаданих умов, відбувається повернення товару.
Повернення товару можливий у відповідності з законом "Про захист прав споживачів", у таких випадках:
1. Товар має істотний недолік:
— упродовж гарантійного терміну в товарі виявлений істотний недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару за призначенням, виник з вини виробника або продавця, після усунення проявляється знову за незалежним від покупця причин і супроводжується однією з таких ознак: сервісний центр взагалі не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект упродовж 14 днів;
— після ремонту товар стає істотно іншим, перестає виконувати будь-які функції.
Під час виконання однієї з вищезгаданих умов, відбувається повернення товару.